mys med lilla hjärtat!

Datum: 2011-02-22 Tid: 19:00:34

Haft myskväll med mitt lilla hjärta! Han älskar när vi sjunger "imse vimse spindel" och gör rörelserna så den har vi trallat ett x antal gånger  + några andra visor och spelat på instrumenten samtidigt. Några böcker har vi hunnit med också. Vällingen åt han liggandes med huvudet i mitt knä samtidigt som vi lyssnade på Carola. Himla mysigt att avsluta dagen såhär! Nu ligger han i sin säng och pratar lite ♥

Adrian brukar få äta sin mat själv ibland med händerna. Idag var han antingen inte hungrig eller så var maten inge god för han kastade bara ner den på golvet. Fisunge!

Kan pricka av ännu en dag som rökfri. Visst blir jag röksugen ibland men vill verkligen bli rökfri den här gången. Mycket för Adrians skull, sen ekonomin och hälsans skull. Känns iallafall annorlunda detta försöket, mycket enklare på nåt sätt. Kanske för att jag verkligen bestämt mig? Sa till mamma på alla hjärtans dag "Nej, nu slutar jag också röka!" helt från ingenstans och sen dess har jag inte rökt ett bloss! Ile har ju slutat röka, o mamma försökte. Vet dock inte hur det går för henne... Menmen.

Nu ska jag ringa pappa och sen slappa innan sängdags. Blir tidigt i säng ikväll! Av någon anledning är jag mer morgontrött än vad jag brukar vara. Fya.


Här var han inte särskilt gammal ♥

Kommentarer
Postat av: Elli

Tycker du är helt otrolig som slutat/håller på att sluta röka! Jätte bra gjort av dig!

Datum: 2011-02-22 Tid: 19:09:40
Postat av: mommo

<3

Datum: 2011-02-23 Tid: 20:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback