morning!

Datum: 2011-02-14 Tid: 08:05:26

Sitter med kaffet i koppen i köket och väntar på tapetseraren. Mammi och Adrian sitter på andra sidan bordet och busar =) Hoppas bara vi har tagit rätt på dag nu, haha! Virrig kan man vara ibland men jag tror det är rätt iallafall. Var inte roligt att vakna upp till detta bombnedslag kan jag säga. Tur att vi åker härifrån när arbetet utförs!

Grattis underbara brorson Vilton på födelsedagen! 1 år redan, tänk vad tiden går! Hoppas du får en asbra födelsedag och tyckte om sången som jag och fammo sjöng i telefon ;)

Och svar till anonym: Nej, Kari är inte min pojkvän. Vem är det som frågar? ;)

Trevlig alla hjärtans dag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback