kväll

Datum: 2011-02-05 Tid: 19:21:49

Nu sover lillfisen. Gött!

Jag sitter o slöar. Skönt efter denna dan, jäkla fixarfasoner! Snart finns inga ytor att rengöra eller skåp att rensa. Storstädade igår, och dammsög av dammet efter att takfläkten kom upp idag och blev tvungen att dammsuga en gång till sen. Stod ute på balkongen och rökte, blåste som tusan. Helt plötsligt blåser balkongdörren upp och Adrians dopbevis som står på en hylla åkte ner i golvet. Klirr! sa det och glas överallt. Hoppas jag fick upp allt så inte Adrian skadar sig!

Mammi och Moa kom förbi tidigare. Moa passade Adrian medan jag och mammi åkte och handlade. Tack mammi för hjälpen och de varor du betalade för och tack Moa för passningen =) Hämtade ut ett paket med, Monika har stickat en halsduk åt mig! En sån utan ände, jättefin är den ^^ Tacktack!

Annars ska jag inte göra mkt ikväll. Slappa och lägga sig tidigt tror jag. En intensiv vecka har gjort mamman trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback