i-d-i-o-t-e-r

Datum: 2011-02-20 Tid: 16:16:20

Enligt min bror så är det skillnad på att stanna över dan och över natten. "Det var inte ens tänkt att de skulle stanna över natten!". Nähä, men vi kanske villa följa med ändå? Men då vet vi, det är skillnad på att stanna över dan och över natten. Det är liksom inte lika skoj att bara träffas över dagen då? Hur i helvete tänker ni!? Och varför är det så jävla svårt för er att förstå att jag blir ledsen, och känner mig bortglömd!? Idioter.

Är det så jävla dumt av mig att vilja träffa min familj varje tillfälle som ges? Det är faktiskt inte så jäkla ofta som vi ses. Men sure, blir inte vi ens tillfrågade så kan det kvitta. Vi struntar i nästa gång med.

Och om det nu var så att ni inte ville ha oss med så kunde ni ha sagt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback