förkylda

Datum: 2011-02-01 Tid: 09:11:02

Nu har vi blivit förkylda här, jättekul! Stackars Adrian hade jättesvårt att komma till ro igår kväll, snoret bara störde honom. Sög snor med näsfridan, försökte ge honom vatten och bar honom i famnen i en halvtimme. När jag la ner honom så vaknade han... Dumma snor o förkylning! Med mig är det lite bättre men jag antar att det inte brytit ut helt än. Snorig som fan o mossig i huvudet. Den som lever får se, och det som inte dödar det härdar. Eller nåt.

Annars så står tvätt och möte på schemat. Har ringt de som kommer på möte, och väntar på att de ska ringa upp. De får avgöra själva om de kommer hit till sjukstugan eller inte. Sen hjälper Kari mig att hämta hit takfläkten, fast vi sätter upp den en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback