egoboost

Datum: 2011-02-20 Tid: 10:34:42

Saker jag är stolt över att ha klarat i mitt liv:
- Att ha gått ner 20 kilo år 2007!
- Att klara av föräldraskapet så pass bra trots depression.
- Jag övervinner alla motgångar.
- Jag är en bra vän!
- Är fortfarande rökfri trots massa skit.
- Jag har spelat piano i Globen när jag var liten.
- Jag var bra på handboll och andra bollsporter.
- Jag sköter min son, mig själv, hushållet och ekonomin själv. Med bravur!
- Jag har en sån fin son!

Behövde bara egoboosta mig själv lite =)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Mycket bra saker där.



- Jag har en fin dotter och två fina söner.

Det räcker långt bara det.



PS.

Jag har ett VHS band med dig i Globen.

Datum: 2011-02-20 Tid: 14:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback