tacksamhet

Datum: 2011-08-25 Tid: 14:09:06

Känner en otrolig tacksamhet till min bror som hjälpte mig med städet igår. Trots att jag fortfarande mår som en pissråtta så känns det mycket enklare när det är städat och fint. Lättare att plocka undan nu iallafall. Taaack bror! ♥

Imorgon måste jag till läkaren och få ett läkarintyg för nu har jag vart borta från jobbet för länge. Känns inte det riktigt dumt att behöva slänga ut pengar för att gå till läkaren för en jävla förkylning? Men vi får ju som sagt inte jobba när vi är förkylda, så vad gör man?! Man pungar ut den där hundringen och ser glad ut, antar jag.

Idag ska vi träffa Kari när han har slutat jobba. Åka och handla står på schemat, sen vet jag inte riktigt vad vi hittar på. Skönt iallafall att Adde är helt tillfreds med att vara inne nu när det är så tråkigt väder. Nu står han framför tvn och kollar på barnprogram ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback