niiice besök

Datum: 2011-08-24 Tid: 14:13:22

Svar till anonym ang matte-gåtan: Du lånar 50 + 50 kr, ger tillbaka 1 + 1 kr - nu har du en skuld på 49 + 49 kr = 98 kr. Du har köpt en skjorta för 97 kr och har alltså 1 kr kvar.

Idag har jag haft besök av min bror med familj, såå nice! Min lilla brorsdotter Wilma var hur söt som helst! Hon fick ett babygym och en amningskudde av mig, och brorsan och Mia fick lite kläder. Skönt att bli av med saker som bara ligger. Men det bästa var nog att brorsan helt plötsligt började städa åt mig! Jag skäms inte över att säga det, jag har inte orkat nu när jag vart dålig. Väldigt snällt av honom! Och tack mammi för det goda fikat! Adde tyckte det var roligt att leka med sina kusiner Viggo och Vilton, o nu ligger han och sover ^^

Nu ska jag vara social mot Dennis som kom upp nyss. Dricka lite kaffe och snacka skit!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hur fan kunde jag bli anonym?

Jag skrev ju dit "Pappa" i kommentaren.

Datum: 2011-08-24 Tid: 17:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback