mysdag!

Datum: 2011-08-03 Tid: 19:57:13

Sicken bra dag! Imorses tittade jag på Ronja Rövardotter på datorn, hur länge som helst sen jag såg den sist. Adde var dock inte så intresserad han. Förmiddagen spenderade vi inomhus med mysigt sällskap och vid 15.30 gick jag och Adde ut på gården där en del grannar satt. Adde sprang runt som en tok och hade jätteroligt! Han är ju så omtyckt här av grannarna ^^ Visade det nya Adde lärt sig med: när man busvisslar sätter Adde handen mot munnen och tjuter, haha, så vi skrattade åt honom. Kom in 19.30 och Adde Bus fick bada och sen hoppa direkt i säng. Hjärtat mitt! ♥

Jag ska tappa upp ett bad, tända ljus, hälla upp ett glas vin och läsa mitt nya nummer av Vecko revyn. Vardagslyx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback