min goa son

Datum: 2011-08-08 Tid: 19:57:18

Idag har vi inte gjort många knop. Mest slöat, ätit mat och lekt. En såndär slödag, med andra ord. Adde har pratat med morfar i telefon (via högtalarfunktionen), och sooom han praaaatar! När morfar sa "high five" så slänger Adde upp kardan och fivar telefonen. Haha, min lilla sötgöte!

När Adde gör nåt han inte får och jag säger nej flera gånger och till slut går fram för att lyfta honom därifrån så ska han high fiva, som om det skulle få mamma att glömma att Adde varit busig ;) Han är go han! Igår kväll kom han med nappflaskan och sa "nenne" vilket betyder välling. Han ville sova han! Frågade honom också igår om han kunde hämta boken så vi kunde läsa lite. Trodde inte att han skulle förstå vad jag menade, men visst hämtade han en bok vi kunde "läsa". En pekbok med djur i ^^ Han utvecklas så fort nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback