min duktiga kille!

Datum: 2011-08-18 Tid: 18:13:04

Hur glad blir man inte när fröken på dagis säger "din lilla kille är alltid så glad, aldrig ledsen eller sur. tänk om alla barn var så!" Värmde mitt mammahjärta att han sköter sig på dagis ♥

Jobbdagen gick bra även idag, men det var ju väntat iofs. Dock är jag förjävla trött och funderar på vad jag ska laga till matlåda för imorgon... Lax kanske?

Både igår och idag har jag gått och nyst som en tok! Är uppe i minst 40 nysningar idag. Varför nyser man så mycket? Jaja. Tur att jag tycker det är skönt att nysa, haha!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Lax???

Skärp dig nu. Det kan man ju inte äta.

Inte ens våra katter gillar lax. :-)

Datum: 2011-08-18 Tid: 21:06:21
Postat av: Pappa

Glömde ju säga att Adrian blir mer och mer lik sin morfar.

Datum: 2011-08-18 Tid: 21:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback