jobbiga förkylning

Datum: 2011-08-22 Tid: 14:44:09

Att man kan må så skit över en jäkla förkylning. Näsan ställer ju till det om natten när man inte kan andas och hostan gört inte lättare. Ush. Dock var mamma så snäll och kom med kaffe och godis, så ikväll ska jag kura upp mig i soffan och börja läsa på en bok jag fick hem i veckan. "Hypnotisören" av Lars Kepler. Någon som läst den? För en stund sen ringde mamma och sa att hon smugit in ett paket glass i frysen igår också, trevlig överraskning!

Tidigare idag var Adrian inte alls en glad grabb, men nu är han pigg och go. Hoppas han klarar sig från att bli sjuk. Hoppas han nöjer sig med att vi är inne hela dan idag. Jag orkar inte pallra oss ut. Speciellt inte eftersom Adde smiter :P Nej. Nu ska jag sluta svamla och göra något annat. Hejs!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Har du snorspray hemma?

Det rensar snoken bra.



Datum: 2011-08-22 Tid: 16:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback