ja, det heter äppelpaj pappa ^^

Datum: 2011-08-31 Tid: 19:30:15

Mums! Äppelpajen blev supergod! Passade även på att göra en ugnspannkaka på mjölken som var nära sitt utgångsdatum och den blev också jättegod! När Lena åkt hem så bjöd jag upp några grannar på äppelpajen som var kvar vilket var uppskattat ^^ Roligt sånt!

Adde sover och jag ska nog lägga mig i sängen och läsa snart. Jag vet inte varför men jag sover så otroligt dåligt nuförtiden! Har svårt att somna in och vaknar flera gånger per natt och de 2 senaste nätterna har Adde vaknat vid 4. Min nödlösning för att inte vakna till för mycket har varit att göra välling till honom direkt. Då somnar vi om fort iallafall. Nåja, imorgon ska jag städa när Adde är på dagis så då lär jag sova bra nästa natt ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica Brandborg

svar på kommentar: haha, ja, jag och Moa tjockade oss rätt mycket den kvällen. Bara roligt att kunna hjälpa till :)

Datum: 2011-08-31 Tid: 21:07:44
http://angelicabrandborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback