hemma!

Datum: 2011-08-02 Tid: 17:39:33

Nu är vi hemma och det är helt underbart! Adrian var såå duktig på planet så jag hade inte behövt oroa mig. Dock fick han ont i öronen, och det vet jag för han skrek när jag fick ont. Men han åt sina russin och pratade mycket med en 6-årig tjej som satt framför oss. Hon höll oss sällskap hela resan, och så stolt hon såg ut när vi mötte henne vid bagagebanden sen och jag tackade henne för hjälpen med att underhålla Adde =) Tungt o släpa på två stora väskor, en handväska och ett barn på Arlanda också, speciellt när man måste gå ner för den lååånga trappan igen för att sms-biljetten inte var godkänd, så fick gå till en maskin o plocka ut den. Som tur var stod pappa kvar så dumpade väskor och barn hos honom ^^ Men resan hem får 5 T av 5 möjliga! Kunde inte gått bättre!

Tack tack tack Kari för hämtningen och allt annat =) Och tack Knivsta-familjen för dessa två veckor =)

Kommentarer
Postat av: [FOTOBLOGG] o livet med ADD Uppmärkssamhetsstörning

Intressant blogg du har !! (:

--------

http://www.sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-linnea-solvesborg-maskros

Skulle bli jätte tacksam om du kan rösta på bilden i länken ovan !! (:



Gå in på min blogg och titta på mina Fotografier. Eller varför inte läsa om hur det är att leva med diagnosen ADD Uppmärksamhetsstörning (och självskadebeteende och deprission). I min blogg hittar du också delar utav Noveller (böcker) jag skrivit och en massa annat bl.a min Tankar och Känslor !!

Datum: 2011-08-02 Tid: 18:43:54
http://shadowzplay.blogg.se/
Postat av: Mariana

Hej. skönt att ni är hemma igen! Kanske vi kan ses snart :)

Datum: 2011-08-02 Tid: 19:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback