helmysig dag

Datum: 2011-08-29 Tid: 16:58:56

Efter jag lämnade Adde på dagis så åkte jag hem till Sarah där vi hjälptes åt att göra pannkakor. Att åka hem och vila skulle inte göra mig något gott insåg jag, då skulle jag bara ha sovit bort hela dagen. Och om folk vågar umgås med mig så umgås jag gärna ;) En trevlig dag har det allt varit!

Adde hade inte velat sova någon middag på dagis idag, så han somnade i vagnen på väg hem. Väckte honom hemma och det gillade han inte! Han brås på mig där, jag gillar inte heller att bli väckt :P Snart ska han få bada, sen äta och sen hoppa i säng. Resten av veckan är han på dagis från 9-14. Hoppas han inte väcker mig 06.20 imorgon med. Uff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback