bronkit

Datum: 2011-08-26 Tid: 11:44:23

Läkaren bedömde att jag hade akut bronkit, luftrörskatarr. Hon sjukskrev mig en vecka och tyckte jag skulle lämna Adde på dagis så att jag kan vila upp mig. Men jag vet inte jag. Det känns lite dumt. Vi får se hur jag gör med det.

Adde sover middag och jag har betalat räkningar. För en gångs skull gör jag det samma dag som lönen kommer in. Duktig mig! Nu ska jag ta och ringa lite samtal så man har allt sånt ur vägen. Men de återkommer alltid, riktigt störigt! Men vi hörs. Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Klart att du skall lämna honom på dagis.



Krya på dig.

Datum: 2011-08-26 Tid: 17:50:40
Postat av: Jeanette

Håller med pappa din. Man får vara sjuk som förälder och Adrian kommer ha roligt. Så jag tycker inte det är något fundera på.

Datum: 2011-08-28 Tid: 21:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback