behöver tips!

Datum: 2011-08-21 Tid: 17:43:15

Mår fortfarande som en överkörd påse koskit. Ush. Vi har varit ute några timmar nu för att Adrian ska få springa och leka av sig lite, och det gör han sannerligen med råge. Springer ifrån mig dit han inte får. Försöker lära honom att han blir bestraffad när han springer ifrån mig, så jag sätter honom i vagnen och så får han sitta där tills  han lugnat sig. Då släpper jag ner honom igen... Men det funkar inte något vidare bra, han smiter ändå. Någon som har något tips på hur jag kan göra?

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det eviga tjatandet tills de slutar med det.

Datum: 2011-08-21 Tid: 21:25:17
http://janetdagar.blogspot.com/
Postat av: Pappa

Och det brukar man få hålla på med tills de är 20år.

Datum: 2011-08-22 Tid: 16:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback