en kväll hemma hos oss

Datum: 2011-04-07 Tid: 20:19:03

Adrian har badat ikväll och det totalälskar han! Plaska och leka med alla saker, speciellt flaskorna som står på badkarskanten. Det är en fröjd att se honom bada! Idag ville han smaka på vattnet flera gånger, men vattenytan var visst närmare än han trodde så splosh! doppade han hela ansiktet. Gud så roligt det såg ut!


Efter badet åt vi kvällsmacka. Hönökaka är gott tycker han, men leverpastejen är godast och ska sparas till sist! Och tydligen var det roligt att proppa in en skiva leverpastej i örat också! Haha, allt är telefoner för honom! Efter kvällsmaten gosade vi lite i soffan och sen fick han lägga sig klockan 19.00 i vanlig ordning. Men han har legat och babblat för sig själv tills typ nu ♥ Älskade, underbara!

Lägg märke till den fina barnspärren till köksskåpen ;)

Nu är kvällen min och jag ska ligga på sofflocket tills det är dags att sova! Ska nog göra en latte tror jag. Har faktiskt köpt hem en påse jordnötsringar och en stooor red bull, men är inte ett dugg sugen.

Kommentarer
Postat av: linda

hehe precis så där har jag oxå gjort i mitt kök lite barnsäprr lite överallt

Datum: 2011-04-07 Tid: 23:17:03
http://mamma-w1.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback