vill ha pengar nuu!

Datum: 2010-09-16 Tid: 18:41:55

Oj, vad jag längtar efter pengar! När alla månadens pengar har kommit in har jag massor jag vill köpa till Adrian. En overall från Lindex, en body från Lindex (har redan en i blått, men vill ha en i grått), en tröja från H&M och ett par byxor från H&M. Och sen hittar man alltid nåt mer! Och det är säkert något jag har glömt.

Imorgon ska jag ta mig en städardag. Det ser inte förjäkligt ut här, men det behövs ändå. Måste sortera saker också, men det är så himla mycket så jag orkar inte nu. Varför ska man samla på sig massa skit?

Imorgon ska vi gå ner till stan och hämta ut ett paket till Adrian på Lindex. Det är inget jag har beställt, men det är ett gratis gåvopaket från Libero, "Up&Go" med lite smått och gott. Varje barn som är registrerat i Libero-klubben får det när dom blir ett halvår! Snällt värre!

Så här kan ett Up&Go-paket se ut:
Ett litet paket med blöjor, Libero Up&Go storlek 4
En förpackning Libero engångshaklappar
Varuprover från Libresse
Prov på Libero Babyvård
Överraskning till barnet
Info från www.libero.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback