vi lever

Datum: 2010-09-01 Tid: 19:38:21

Nu sover Adrian för natten. Han somnade två timmar tidigare än vanligt, hoppas han inte vaknar tidigare imorgon bitti bara. Men han har knappt sovit någon middag idag, så det är nog ingen fara med det.

Vi har varit ute hos mammi från i torsdags, om man bortser från lördag då jag åkte hem och firade min födelsedag. Förfesten och biljarden var nice, men sen var det faktiskt inge vidare kul. Jag och Jessica hade iofs trevligt i varandras sällskap på krogen, vi var de två enda som drog vidare efter biljarden.

Imorgon är det spädis igen, och efter det raka vägen hem för klockan fyra kommer socialtjejen och kvinnan som ska bli min hemterapeut. Vi ska bestämma hur många timmar åt gången hon kommer vara här och hjälpa till med olika saker såsom storhandling och införa riktiga rutiner. Jag har ju aldrig varit rutinmänniska så det är svårt att införa sånt själv tycker jag. Skönt att jag kan få den hjälpen som ensamstående mamma!

Idag har jag gjort morot/ potatispuré till Adrian och fryst in. Smakade ganska bra, fast en morot till hade inte skadat. Imorgon blir det nog att göra palsternacka/ potatis tror jag, och det ska nog inte vara så svårt (även fast jag var tvungen att fråga en gubbe i affären hur fasen en palsternacka såg ut!)

Nu vet ni att jag och Adde lever iaf, vart lite tyst här i bloggen några dagar. Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback