vi gör rätt!

Datum: 2010-09-12 Tid: 15:14:11

Läser på olika forum/ bebissidor om saker man bör göra nu i Adrians ålder och vad han lär sig nu och så. Helt otroligt hur mycket som stämmer in på oss och sånt vi gör utan att tänka på det. Till exempel så läste jag nyss att man kan börja vänja bebisen vid tandborsten vid denna åldern. Jag köpte ju en tandborste till Adrian för några dagar sedan bara för att "det kändes bra". Kul att få veta att man gör "omedvetet rätt", har inte läst på något babyforum sen Adrian var 3 månader. Jag tror föräldraskap handlar mycket om sunt förnuft och att läsa av sitt barn så löser det sig naturligt.

Hoppas Adrian vaknar snart, han ska få spagetti och köttfärssås. Sista dagen att göra åt den burken som står i kylen idag. Han kommer säkert skälla på mig idag igen för att jag är för långsam med matningen. Allt ska ju ske nu nu nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback