god natt!

Datum: 2010-09-09 Tid: 21:23:20

Nu har mörkret lagt sig över lilla Borås, jag är trött men kan nog inte sova. Det får bli en ride in till fantasiernas värld, Om jag kunde drömma. Twilight. Sett filmen ett X antal gånger, kan nog läsa boken minst lika många gånger. Synd bara att det tar sån tid.

Sen måste jag bara säga. Det här är mitt liv! Jag bestämmer vad jag vill lägga tid på, jag väljer själv vilka jag vill höra av mig till, jag avgör vad som är värt att prioritera för mig och min son. Jag har inte 48 timmar på ett dygn, jag har inte energi till att tänka på allt eller ha hundra bollar i luften, och framför allt har jag inte viljan till det. Sköt dig själv och skit i andra. (Dessa ord la jag in på facebook och folk kopierar och klistrar in på sina statusar. Kul att kunna sätta ord på något som många verkar vilja säga!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback