ingen marknad för oss

Datum: 2010-09-23 Tid: 22:43:44

Imorgon är det höstmarknad här i stan. Jag ska fan inte ge mig ner dit. Två anledningar till det. Den första är att jag bränner en massa pengar på onödigt skit varje gång jag är på en marknad. Den andra är att jag orkar inte trängas med en massa folk med Adrian i barnvagnen. Mina dumma tankar (länk) skulle säkert orsaka kortslutning i skallen på mig då. (Pratade med dom på spädis om detta och ena personalen sa "det är nog naturligt att tänka så, för man vill ju skydda sitt barn från allt ont!" på ett ungefär. Känns bättre, men känner mig fortfarande lite psykiskt störd, haha!)

Nej, istället ska jag och Adrian ta en promenad till Knalleland där vi ska möta upp Mariana och Markus. Adde behöver en del saker och sen ska vi inhandla en födelsedagspresent till sötisen Mex som har kalas på lördag. Så himla roligt med kalas tycker jag, och jag är grymt glad över att vi blev inbjudna! 

Nu ska fanatiska jag plocka iordning här hemma så att var sak är på sin plats. Jag har bestämt mig för att försöka hålla det såhär fint nu. Det kommer ju skita sig totalt till slut, det vet jag, men jag kanske ska införa ett städ-schema (som jag haft sen jag var liten, både hos mamma och pappa, jävla torsdagar, haha!)? Som bekant städar ju jag bara när jag känner för det, och det funkar inte i längden. Speciellt inte nu när Adrian snart börjar krypa. Dock behöver det ju inte vara fanatiskt rent, men att låta lägenheten förfalla, det ska jag passa mig för.

Kommentarer
Postat av: mommo

Jag kan ha Adrian om du vill,,ska ju sjutsa in Moa,,o hämta henne,,Kram

Datum: 2010-09-23 Tid: 23:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback