bla bla bla

Datum: 2010-09-22 Tid: 20:57:15

Tack för kommentarerna i inlägget "psykiskt störd" där ni bekräftar att jag inte är dum i huvet! Det är helt sjukt vad man kan tänka! "Tänk om jag skulle få någon slags psykos och slänga ut Adrian från balkongen?", "Tänk om en bil gasar på och kör på vagnen med flit när vi går över vägen!?", "Tänk om någon...". Alla de här jävla tänk om är såå jobbiga, speciellt om jag är med i tanken och orsakar Adrian ont! Jag måste nog prata med min mentor på spädis imorgon om detta. Jag vill inte ha såna tankar! Hur ofta tänkte ni (som kommenterat) såna här tankar, och gör ni det fortfarande? Kan man träna bort det?

Ett annat problem jag har: Jag har ofantligt höga krav på mig själv! Det märkte jag idag när jag pratade med Sarah i telefon. Satt och matade Adrian i soffan och kollade på bordet. Där låg det två olika små högar med blöjor (oanvända såklart), dvd-dosan, ett glas och min kaffekopp. Jag störde mig på det och tyckte det var stökigt, trots att allting annat var på sin plats. När våran kontaktperson kom hit idag och berömde mig för hur fint det var tänkte jag för mig själv "Det kunde varit finare" trots att ingenting var på fel plats. Det är inte alltid jag har såhär fint, och det är bara när det är så välstädat som kraven kommer. Blä, helt enkelt!

Nu till något annat. Jag och Adde gick ut med Sarah, Manda och Bobbo en sväng på eftermiddagen. Vi gick bara en liten bit runt området för Bobbo-hunden är sjukis, stackarn! Men det var skönt med frisk luft för en stund iallafall =) Sen när vi kom in så badade vi, jäklar vad Adde plaskar, sötunge! Nu sover han sen en dryg timme tillbaka, och inte ett gnäll när jag la honom. Så skönt! Jag ska snart lägga mig jag med ^^

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag har inte kollat, ska göra de när jag är i centrum någon dag, där har dom bikbok.

Datum: 2010-09-22 Tid: 22:22:54
http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Bika

Jag tänker så fortfarande och bine är snart 11. År. Speciellt tänker jag nojiga tankar när hon ska åka buss eller vara ensam hemma. Men men, bara att bita ihop. Hur som så är det vanliga modersinstinkter antar jag!

Datum: 2010-09-23 Tid: 13:13:22
http://bika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback