inställt besök

Datum: 2010-09-12 Tid: 12:19:47

Idag väntade jag finbesök från Uppsala-trakten. Min syssling Elisabeth skulle komma hit och stanna tills på tisdag. Tyvärr kom det annat i vägen, men vi får ta det en annan gång! Inte alltid som det blir som man planerat ;)

Adrian har börjat med att försöka blåsa bubblor med munnen, så låter han "uuh, uuuh, uuh" hela tiden. Min gose! Nu är han i gå-stolen, och sträckte sig efter en bunt blöjor jag har på soffan, räckte fram en till honom, men den dög inte. Han ville ha hela bibban. Hade några blöjor kvar som är för små för honom, så dom får han leka med istället. Frågan är ju bara varför just blöjor är så roliga att leka med? Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback