träffade rach igår =)

Datum: 2010-09-28 Tid: 09:34:57

Igår var jag och hälsade på Rachel och Hailey, det var så skönt att se och hålla lilla Hailey i min famn. Gosegumman! Men lite rädd var jag att hålla henne, tänk om jag höll henne fel och hon fick ont? Åkpåsen jag köpte passade perfekt färgmässigt till den rosa vagnen också =) Jag är glad att jag åkte och hälsade på!

Och det är underbart att ha min lilla fis hemma igen. Även om det är skönt att vara barnledig så saknade jag honom hela tiden! Vi har legat o myst i min säng nu på morgonen. More to tell, men jag vill inte! ^^

Kommentarer
Postat av: E.K - Mamma till Alicia

Roligt att du fick träffa dom :)



En fråga eller två :)

Åkpåsen, Köpte du den i Ullared? Vad kostade den?

Ska förmodligen åka till Ullared nästa vecka och planerar lite köp :)

Datum: 2010-09-30 Tid: 10:51:09
http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback