torsdag

Datum: 2010-09-23 Tid: 19:48:13

Det blev en morgonpromenad på ca en timme innan spädis. Skönt det =) Och spädis var lika roligt som vanligt, jag älskar det stället! Vi hade lite sångstund och jag sjöng en sång som inte de andra kunde, fick beröm för både min röst och visan. Men som vanligt så kan jag inte ta beröm och jag började rodna. Vafan liksom!? Haha! Dessutom frågade min mentor om jag gått ner lite i vikt. Det hoppas jag! Så som jag ändrat min kost och börjat promenera, menar jag. Det motiverade mig till att fortsätta gå iallafall =)

Efter späd gick jag, Adde, Mariana och hennes son Markus (som jag tidigare kallat M & M här i bloggen) runt på stan, tog en snabbfika och åkte hem hit. Vi lekte, sjöng lite och tog det allmänt lugnt. Adrian fick smaka den hemmagjorda maten idag som han tyckte om =) Kul sånt ju!

Har haft någon konstig värk mellan nedersta revbenen idag, lite ovanför naveln. Fattar inte var det är. Det gick över med 2 panodil, men har nu börjat komma tillbaka. Jaja, det försvinner väl tills imorgon iallafall.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jaha okej men då kan jag kanske höra med henne.. :)

Tack så mycket!



Ha en bra kväll :)

Datum: 2010-09-23 Tid: 20:00:07
http://angelicaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback