tapeter

Datum: 2010-09-08 Tid: 16:12:06

Kollar tapeter, jag har ju fått direktiv att tapetsera i ljusa färger. Vet inte om det betyder omönstrade? Tråkigt isåfall. Tittar just nu på Rusta, här är några tapeter jag skulle kunna tänka mig:

Vad tror ni? Nr. 4 i köket kanske?
Nr. 3 i vardagsrummet med en fond av nr. 4?
Åsikter och tips om tapeter i andra affärer mottages tacksamt! ^^

Glöm inte Adde's blogg!

Hahaha! Efter att ha läst igenom mitt inlägg flera timmar efteråt märker jag att jag skrivit fel. Ska ju vara Nr. 3 i vardagsrummet med en fond av nr. 1 ^^ Och som Elli kommenterade, blir nog inge bra med mönstrat och sen en mönstrad fond. Men jag är bara i tanke-stadiet ännu =)

Kommentarer
Postat av: Elli

Jag tror inte det blir bra med två olika mönstrade tapeter i samma rum. Men att ha 4:an i köket tror jag blir bra. Den är verkligen jätte fin!

Datum: 2010-09-08 Tid: 16:51:32
Postat av: mammi o ile

Fjärils tapeter i addas rum :)

Datum: 2010-09-10 Tid: 22:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback