söte sover

Datum: 2010-09-24 Tid: 11:05:46

Adrian har sovit en bra stund nu. Skönt för honom! När han vaknar så ska han få lite käk. Sen vill jag mysa, mysa, mysa. Hoppas Adrian vill det med!

Ska ju till Knalleland idag. Tanken är att ta en promenad dit och jag fnular lite på bekvämaste vägen dit. Tror jag har bestämt mig. Det är roligt att jag faktiskt vill ut på promenader nu, innan var känslan motvilja!

Ikväll ska jag lägga mig tidigt! Hade tänkt göra det igår men det blev inte så. Men ikväll! Känns skönt att jag börjar tycka att det är alldeles för sent att vara uppe vid 22.30 - 23.00. Då ligger jag iallafall oftast i sängen och läser. Är iallafall lite stolt över att jag inte gått och lagt mig nu när Adrian sover. Och ingen nytta har jag kunnat göra heller, för det finns ingenting som behövs göras =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback