sluta försköna er själva!

Datum: 2010-09-02 Tid: 00:56:50

En sak jag har märkt är att folk förskönar sig själva och döljer sina brister. Till vilken nytta då? Sanningen kommer alltid fram. Jag tror inte jag har en enda brist som jag försöker dölja. Om jag har fel får ni gärna rätta mig, men det finns alltid någon som vet något om mina brister.

Nu ska jag lägga mig och läsa. Klockan är egentligen alldeles för mycket för det, men ska börja på en till bok av Stephenie Meyer (som har skrivit twilight-böckerna). Bree Tanners andra liv heter den och jag har fått låna den av syster. Läste precis på nätet att film nummer fyra, Breaking Dawn, har biopremiär 18 november 2011. Fan att vänta över ett år på den, skäms på er jäkla filmregissörer och andra nötter som arbetar med The twilight saga. Skäms, säger jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback