röstar rött

Datum: 2010-09-15 Tid: 10:17:20

Gud vad jag hatar när folk säger "Jag tänker inte rösta på socialdemokraterna, jag gillar inte Mona Sahlin!". För helvete människor, hon kanske inte är världsbäst på att uttrycka partiets planer och värderingar och inte heller "försvara" partiet mot argument. Men hela partiet består ju inte av enbart henne. Korkat rent ut sagt att inte rösta på ett bra parti för att man inte gillar partiledaren, har sett och hört den anledningen många gånger nu. Det här är det enda jag kommer säga om politik. Och att jag röstar rött i år, igen. Idag.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Precis min åsikt. Kram !!

Datum: 2010-09-15 Tid: 10:39:29
Postat av: Elli

Håller med dig!

Datum: 2010-09-15 Tid: 14:43:47
Postat av: Jonas

Du vet väl det att vi Svenskar är ett färgrikt folk. Vi röstar rött, äter grönt, ljuger oss blå och jobbar svart;) Kram Tomten

Datum: 2010-09-16 Tid: 00:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback