pyjamas hela dan!

Datum: 2010-09-18 Tid: 20:27:53

Haha, jag har gått i pyjamasbrallor hela dagen! Det har varit en hemmadag rakt igenom, inga planer och ingen lust till att göra något heller. Bara vara hemma och mysa med Adrian!

Adrian har fått låna en sängmobil av min kompis Ida som hennes lilla son Mex hade när han var bebis. Den spelar sånger, har en liten nattlampa och lyser stjärnor i taket. Hade sett fram emot att se vad Adrian tyckte om den, men han somnade till flaskan han, lille gosen! ♥

På måndag ska Adrian sova hos mormor, och jag ska passa på att städa. Tänkte gjort det igår, men nä. Kände inte för det. Gör aldrig något du inte känner för (förutom saker som kan sätta dig i skiten, typ som att inte betala räkningarna)!

Dansfeber är på på tvn nu. Tänkte se Katrin Zytomierska svänga sina lurviga, sen hoppa i säng och läsa. Började på andra boken i twilight-serien igen =) Som sagt kändes det som att jag miste en kär vän när jag hade läst alla böcker, så jag läser dom en gång till!

På tal om att sova. Nuförtiden har jag jättesvårt för att somna in. Oavsett hur mycket/ lite jag gör på dagen och hur tidigt/ sent jag lägger mig. Snurrar bara runt och kommer inte till ro. What to do!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback