positivt!

Datum: 2010-09-25 Tid: 22:43:39

Jag är så himla glad just nu! Är en massa positiva saker som händer i vårat liv:
- Adrian är en sån go unge som utvecklas hela tiden!
- På måndag får jag träffa Hailey och Rachel igen!!!
- Vi ska fira jul med mammi, syster, bror, Mia och söta brorsönerna!
(Vet inte ännu om Ile är hemma över julen)
- Och nyår firar vi troligtvis med Knivsta-familjen!
- Vi har fått en underbar kontaktperson.
- Spädis är så suveränt att jag saknar ord.
- Jag har börjat promenera mera och äter bättre!
- Känner mig inte ensam längre =)
- Vi har det fint och städat hemma!
- Jag har nog slutat tappa så mycket hår nu =)
- Imorgon (söndag) har jag varit smärtfri i 4 månader!

Dock finns det en stor negativ sak, och detta skriver jag som en pik:
- Det var alldeles förlänge sedan vi träffade Knivsta-familjen! ;)

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Ida Å

Tycker det börjar bli dags för er att ta er hit! :D Nu var det länge sen man träffade dig & Adrian

Datum: 2010-09-27 Tid: 12:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback