oh happy day

Datum: 2010-09-09 Tid: 19:52:34

En bra dag idag! Spädis var lika roligt som vanligt, sen fikade jag och Adrian med en kompis, hans flickvän och hans syster. Mycket trevligt! Någon film blev det dock inte denna gången. Hoppas snart iaf! =)

Gick till Ica Maxi och handlade lite sen. Nånstans på vägen dit tappade jag en tjuga. Kul för personen som hittar den, hoppas någon som precis saknar en tjuga till något viktigt. Eller något sånt. Jaja.

Imorgon kommer Adrians polare M på besök med sin mamma. Ska bli skoj! ^^ Adde sover, han blev riktigt gnällig nu ikväll. Han har inte sovit så mycket middag idag, så det var inget konstigt inte.

Ne, slösurfa, kolla tv och sen läsa. Ja, jag har börjat om att läsa Twilight-serien. När jag hade läst alla böcker så kändes det som att jag miste en kär vän, så ja... jag läser dom igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback