nattsvammel

Datum: 2010-09-21 Tid: 02:31:44

Märks att man är barnledig! Varför är jag vaken nu? Huh? Jaja.
Ska lägga mig. Snarka länge imorgon. Det är jag värd. Som fan!

Ni vet väl vad det är för dag idag (tisdag)?
Vet ni inte så blir jag besviken!!
Första rätt svar får en länk ;)
Men antagligen inga nya läsare.

Bloggvärlden har blivit ganska tråkigt faktiskt. Fast jag måste tipsa om en blogg som jag hittade ikväll: Morriis! Ska lätt börja följa och en stor anledning till att jag inte sover. Skyller på henne, och hennes roliga sätt att skriva ;)

Godnatt.


Min groda ♥

Kommentarer
Postat av: Bika

Din födelsedag?

Datum: 2010-09-21 Tid: 09:33:42
http://bika.blogg.se/
Postat av: Farmor

Höstdagjämningen?

Datum: 2010-09-21 Tid: 09:50:06
Postat av: Inger (Gammelfaster)

Addes 6månaders dag :)

Datum: 2010-09-23 Tid: 21:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback