myskväll

Datum: 2010-09-16 Tid: 20:34:42

Jag och Adrian har haft en sån himla mysig kväll. Min gos! Och det är ju troligen tänderna som spökar och orsakar att han vaknar 4 på nätterna nu. Idag sa min mentor på spädis att Adrians tandkött är lite svullet, så en eller två är nog på g ^^ Kommer bli kul att se hur han ser ut med tänder, mitt tandlösa lilla troll!

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, läsa lite och sen sova så jag slipper vara en zombie imorgon om Adrian vaknar inatt igen. Jag är ju inte van med det längre, haha!

Kommentarer
Postat av: Emma

Japp, det har jag gjort!!



Nej, inge namn ännu. Bestäms nog efter att hon kommit ut, är juh skit svårt!!



Hade du bestämt namn tidigt?

Datum: 2010-09-17 Tid: 06:09:13
http://emmaenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback