kommer inte på någon rubrik

Datum: 2010-09-26 Tid: 18:32:12

En trevlig dag idag! Jessica kom när Adde sov middag, han blev nog förvånad över att se någon annan än mig här när han vaknade. Men glad blev han, och han flörtar fan med alla tjejer! Pratar, ler stort och lägger huvudet på sne. Likadant hade han gjort med mammis kompis Irma när de var där och fikade. (Adrian är ju hos mammi nu, eftersom jag ska till Göteborg imorgon, träffa Rach och Hailey! ♥) Var nice att Jessica kom hit. Mkt tjöt blev det!

Men vi pratade inte bara trevligt =( Vi pratade bland annat om folk som behandlar sina barn illa. Hur fan kan man!? Har man ingen skam i kroppen då!? Jag ska nog självutnämna mig till barnmisshandlares plågare, finns nog ingenting jag skulle dra mig för att göra med såna äckel till människor! Gud så arg och ledsen jag blir när jag hör sånt, och det är lika illa med psykisk som fysisk misshandel.


Tårarna rinner, och sånt här händer varje dag!

Vila i frid små änglar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback