knalleland

Datum: 2010-09-24 Tid: 19:08:43

Ja, herregud! Jag och Adrian gick först ner till åhléns där han skulle få varma tossor och 2 par vantar. Därefter gick vi till Knalleland där jag hade lite tid över till att kolla på lite saker med tanke på att vi blev tidiga. Gick på på nyöppnade Media Markt här, fick en teflonstekpanna för 39 kronor. Ska väl googla lite och se om den är något att ha. Gick åt som smör i solsken iallafall.

Sen mötte vi upp Mariana och Markus och gick runt i lite affärer. Adde har fått sin halvårs-present nu. En skallerliknande sak som man kan sätta fast på bordet med sugkopp. Men ungen är ju så stark så han kan dra väck den från bordet. Grymme! Dessutom fick han en tygbok, han har inte så himla många böcker. Passade även på att köpa upp ett litet lager med våtservetter från Libero. 4 paket för 100 kronor, inte dyrt alls. Och så har vi köpt en present till Mex, vi ska ju på kalas där imorgon =) Ser jag fram emot!

Nu ligger Adde jämte mig i soffan med huvudet mot min höft och bara glor på mig. Jag berättar högt vad jag skriver så det verkar på honom som att jag berättar värsta sagan. Haha, bara han är nöjd så ;) Om en stund så ska han få sista målet för natten, sen sova =)

Och jag ska nog passa på att ta ett halvt glas öl, bara för att det är fredag! =) Är så nöjd med dagen, speciellt min promenad! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback