hemma från mammi

Datum: 2010-09-08 Tid: 15:31:48

Nu har vi kommit hem från mammi. Var tvugna att åka hem idag, för dels så kom bostadsbolags-tjejen och kollade på väggarna här. Jag vill tapetsera eller måla om, men de som bott här innan har gjort ett fruktansvärt dåligt jobb när de målat väggarna tråkigt vita. Tapeterna och bårderna (stavning?) har fula skarvar som lyser igenom det vita. Blä.

Och sen är det ju spädis imorgon, wiho! Alltid höjdpunkten på veckan. Resterande planer för veckan är att vi ska träffa Jessica på fredag, sen var det något annat som händer imorgon eller fredag men det verkar jag ha glömt bort. Typiskt. Pappa kanske kommer ner till helgen och på söndag kommer syssling Elisabeth =)

I söndags och måndags när vi var ute hos mammi så har Moa spelat två fotbollsmatcher. Riktigt roligt att kolla på och de vann båda matcherna. Duktiga kickor! ^^

Nu har jag hämtat ut filmerna jag beställt också. Twilight, New Moon och Eclipse (som kommer när den släpps på dvd), och när man beställde för över 200 kronor så fick man en film gratis och jag valde Brokeback Mountain. Får la se om den är något att ha =)

Och grattis till morfar min som skulle fyllt år idag om han levat. Jag tänder ett ljus ikväll ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback