hemma från kalaset

Datum: 2010-09-25 Tid: 21:19:38

Kalaset var riktigt trevligt! Mex blev jätteglad för sin present vilket var oerhört kul =) Köpte små grävmaskiner och sånt ^^ Var där från klockan två till nästan halv åtta. Adrian skötte sig fint, men blev astrött där ett tag, och han har alltid lite svårt att somna på nya ställen.

Fick en massa barnsaker också! 11 nappflaskor (varav fem små), fem skedar, tre gafflar, 6 medicinsprutor, en tallrik, 3 speciallock till barnmatsburkar och en hakklapp! Det tackar jag jättemycket för! Haha, har ingen aning om hur många nappflaskor Adrian har nu ;) Men jag säger som Ida, man blir köptokig när barnen är små =)

Imorgon åker Adrian till mormor sin igen. Hennes förslag, för jag frågade om hon kunde passa Adrian ett par timmar på måndag så jag kunde få hälsa på Rachel och Hailey i Göteborg. Hon ska ändå in till stan och hämta syrran imorgon, så då hämtar hon Adrian i samma veva. Ska bli sååå himla kul att träffa Rachel och Hailey igen! ♥

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, vi var där förra vecka tror ja de va. Hittade en jättefin men den gick tyvärr inte att bygga så som vi ville. Nu har vi hittat en som vi kan bygga typ hur vi vill för ett ok pris. Karln har ju fått för sig att han vill ha en fotölj med så det måste vi oxå hitta.. det tar aldrig slut! Hur är det med lilltjejen? Hailey?

Datum: 2010-09-25 Tid: 21:51:43
http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Therese

Ok. Hoppas de löser sig till det bättre!

Datum: 2010-09-25 Tid: 22:31:34
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback