hej hopp gummi knopp

Datum: 2010-09-03 Tid: 21:28:33

All min energi har gått till Adrian idag. Har inte orkat eller velat göra något annat. Adde sover sen länge tillbaka och det ska bli intressant att se om han sover hela natten eller om jag får gå upp och ge honom mat mitt i natten. Lite expriment sådär =)

Imorgon måste vi ut och göra något. Så får klura lite på vad. Kan säkert hitta någon fika-villig människa, brukar inte vara så svårt. Fast idag har jag frågat mig: Är folk bara asdåliga på att höra av sig till varandra, eller är det bara min telefon som knappt ringer? Inte konstigt att jag har så höga telefonräkningar! ;) Och på tal om det ska jag ringa Kimpah nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback