handlat och tvättat

Datum: 2010-09-29 Tid: 19:59:27

Sådär. Nu är det både handlat och tvättat för ett tag. Bokade en ny tid nästa vecka. Lika bra att tvätta minst en gång veckan, så slipper man släpa på så mycket tvätt. Skönt att ha det mesta rent nu iallafall. Hade tänkt dammsuga också, men pallade inte. Gör det imorgon.

Imorgon är det spädis! Ska ta med mig Astrid Lindgren-skivan så ska vi sjunga lite. Adrian älskar musik! Efter spädis ska Adde till farbror doktorn, halvårskontrollen! Spännande kommer det bli, är jättenyfiken på hur mycket han väger och hur lång han är.

Adrian somnade strax innan sju. Idag åt han vällingen helt utan problem, jag tror han var så trött så han inte ens märkte att det var något annat han fick. Han brukar ju äta ersättning till natten. Hoppas bara det går lika bra imorgon. Och så hoppas jag att han sover hela natten nu trots att han somnade så tidigt.

Med detta inlägg säger jag god nattens också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback