grannjävlar!

Datum: 2010-09-19 Tid: 11:15:21

Igår kväll lyckades jag somna rätt tidigt för en gångs skull. Men halv tolv vaknar Adrian till, får gå in o ge honom nappen. Som tur var somnar han om fort, men inte jag. Grannen kom hem i samma veva som jag försökte somna om, smällde igen dörren när han gick in. Dessutom började han bråka med sin flickvän. Att ligga där irriterad gör det svårt att somna! Funderar på att sätta upp en lapp i trappuppgången och be grannarna att ge fan i att smälla i dörrarna på natten, på dagen skiter jag i vilket. Jävla grannar!

Kommentarer
Postat av: Therese

Socialdemokraterna. Själv?

Datum: 2010-09-19 Tid: 17:21:15
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback