förjävlig morgon

Datum: 2010-09-14 Tid: 09:26:14

Denna morgon har varit förjävlig! Adrian vaknade 4 och ville käka, nappen hjälpte inte. Sen efter det har han skrikit varje gång nappen ramlat ur munnen och det är inte några gånger. Jag blir såå trött! Sov unge! Och den som ens vill yttra orden "det är så att ha småbarn", håll käft! Jag vet det och jag klagar av mig nu. Jag är på riktigt dåligt humör och detta är mitt sätt att avreagera mig på så det inte går ut över Adrian. Det blir ju inte bättre att jag precis bytte skitblöja och nu ligger han och klämmer igen. Lite kaffe på detta så blir det nog bra.

Kommentarer
Postat av: Pappa

"det är så att ha småbarn"

Puss o kram. ;-)

Datum: 2010-09-14 Tid: 22:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback