duktig jag

Datum: 2010-09-20 Tid: 18:31:37

Det är verkligen kul hur man kommer in i städandet efter en stund, men sen i slutet tröttnar man. Till exempel mitt sovrum. Jag hatar att städa där eftersom det inte är fint därinne, och jag städar alltid där sist. Har iallafall städat hela lägenheten förutom badrummet. Tar det imorgon eller något.

Ska snart iväg med Fidde och handla. Smidigt att handla när inte Adde är hemma. Ska passa på att handla ganska mycket nödvändigt.

Känner mig duktig idag faktiskt. Jag hade lika gärna kunnat göra något kul istället. Fast jag måste erkänna nu att det är riktigt tråkigt utan Adrian hemma. Ingen som kräver min uppmärksamhet, ingen att leka och barnsla sig med osv. Frågan är vad man ska sysselsätta sig med ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback