bomchackalack

Datum: 2010-09-26 Tid: 11:42:11

Helt otroligt! La ner Adrian i sin säng för att han skulle sova middag. Oftast kommer han med protester men inte denna gången. (Fast nu när jag skriver så började han gråta. Typiskt. Han hade fastnat med armen mellan spjälorna.)

Idag kommer Jessica på kaffe! Det var längesen, så jag hoppas Adrian kan sova lite iallafall så han är pigg när hon kommer. Sen senare kommer ju mammi och hämtar Adde-grabben. Vad ska jag spendera kvällen med då? Imorgon ska jag ju till Hailey och Rachel, det pirrar i hela kroppen när jag tänker på det! Äntligen liksom! Har köpt en åkpåse till Hailey via Jessica som var i Ullared igår. Hoppas Hailey kommer gilla den =)

Ja, lite uppdatering om vad som händer de närmsta dagarna =) Förresten, varför läser ni min blogg? Är en del läsare, men jag skriver ju bara om min och Adde's vardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback