bli nyttig igen!

Datum: 2010-09-08 Tid: 21:17:52

Tidigare idag så badade jag och Adrian. Han brukar ju va lite rädd i början, men idag plaskade han på! Det är så mysigt att bada tillsammans, mycket enklare än att låta honom bada själv i baljan. Den är ju så liten för honom nu.

Nu har jag gett mig på att försöka vara nyttig igen. Så idag blev det bulgur och lax till middag och en omelett till kvällsmat. Bort med allt godis och snacks! Jag vet inte hur många gånger jag sagt så, men nu börjar vågen visa alldeles för mycket. Dock fem kilo mindre än vad jag trodde när jag vägde mig hos mammi, men ändå för mycket. Jag ska börja gå ut och gå med Sarah också minst tre gånger i veckan. Vi har kommit överens om böter om jag ställer in utan rimligt skäl, jag behöver något sådant som sporrar mig!

Nej, nu ropar sängen på mig. Natti!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag borde oxå börja promenera, men så trisst att göra de själv! Du har iaf en unge som behöver komma ut varje dag. Lättare då

Datum: 2010-09-09 Tid: 18:00:28
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback