besök hos Ida ^^

Datum: 2010-09-11 Tid: 19:02:53

Idag har vi varit hemma hos min granne och vän Ida. Riktigt trevligt har det varit, och hennes son Mex är såå himla söt! Busig, glad och sprallig! Han ville leka med mig hela tiden och inte mig emot =) Blev bjussad på middag med, och det tackar jag för! Strax innan vi gick hem kom Ida's karl hem, honom känner jag inte ännu men en trevlig prick är han. Han brände Eclipse till mig, nice som fan! Så nu kan jag ha film-maraton med mig själv ^^ Kanske börjar ikväll, vi får se.

Nu ska Adde strax äta sista flarran för kvällen och sen sova. Han kunde inte riktigt komma till ro och sova nån längre middag hemma hos Ida, ny miljö ju ;) Så det blir nice med tidig sängång för mig. För det har blivit mycket lekande och stojande idag, och det blir en gammal kvinna som jag trött av ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback