beautiful blogger award

Datum: 2010-09-10 Tid: 13:22:50



Fick den här av EK och hennes motivering av mig var:

Therese - Mamma till adrian
Hennes blogg finns det nästan alltid något att läsa i, Uppdaterar mycket. Jag ser henne som en person med stort hjärta och mkt omtanke till andra, Speciellt dom som står henne nära. Ta gärna en titt och följ hennes vardag med söta sonen adrian. (Ta gärna en titt i Adrians blogg med - Länk här)

Tack så mycket EK, dina ord värmer jättemycket!
Och nu är det dags för mig att ge denna vidare, och det går till såhär:

· Kopiera awardbilden till bloggen för att visa att man fått den.
· Tacka och länka till den man fått den av.
· Nominera sju andra bloggare och länka till dem.
· Berätta sju intressanta saker om dig själv.

Mina nomineringar!
Adrian:
Min älskade son som betyder allt för mig! Envis som synden, men världens underbaraste unge! Var bara tvungen att nominera honom (trots att det är jag som sätter orden i hans blogg, haha)

Syrran:
Hon bloggar inte så himla mycket, men det är spännande att se hur tonåringar tänker idag vad de har för sig! Jag har väl blivit lite för gammal för att komma ihåg det ;)

StorTherese:
En barndomsvän, första bloggen jag började följa. Hon skriver med sitt egna språk och egenpåhittade ord om hennes vardag. Bra blogg helt enkelt!

Svägerskan Mia:
Mia som bloggar om sitt liv med min bror och mina små underbara brorsöner. Dock ligger bloggen lite på is då hon och hennes familj precis flyttat ner till Skåne. En tjej som säger vad hon tycker och tänker, och trots sina unga år är mer mogen än vad jag är ;)

Jeanette:
Min syssling med dottern Wilma, karln och en ny bebis på G! Hon skriver om sin vardag och hon drar sig inte för att visa när hon är riktigt arg eller missnöjd i sin blogg, inte heller när hon är riktigt glad. En tjej med skinn på näsan som jag känt hela livet!

Elisabeth:
Också min syssling vars största passion är djur. Hon föder upp illrar och har en mini-gris. Ja, Elisabeth är inte riktigt som alla andra direkt. Äventyrslysten tjej som inte ger sig om hon gett sig fan på att göra något.

Ida:
Min granne och kompis som jag vill lära känna närmre. Hon skriver om sin vardag med sin fina familj och som nybliven studerande.

Sju intressanta saker om mig:
- Älskar mitt liv mer sen min underbara son föddes.
- Ser mig själv som en omtänksam person som värnar om min familj och mina riktiga vänner.
- Syns och hörs mycket var jag än kommer, ibland en negativ egenskap.
- Jag har aldrig fel. Och har jag fel muttrar jag ohörbart när jag erkänner det.
- Vågar säga vad jag tycker och tänker.
- Lagar sällan mat. Men försöker ändra på det.
- Älskar att spendera pengar på saker till min son!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tusen tack :) va snäll du är. kram

Datum: 2010-09-11 Tid: 06:34:11
http://idis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback