platt som en pannkaka

Datum: 2010-10-03 Tid: 11:10:27

Jaha. Same old story. Det händer något som gör mig glad, sen skiter det sig och jag faller platt som en pannkaka till marken (I was aiming for the sky, ended up flat on the ground). Jag börjar bli så van med det så jag ska inte ens bry mig (I'm moving on). Massa referenser till meningar i låtar märker jag, haha!

Jaja. Idag ska jag träffa Mariana! =) Får se om hon tar med sig Markus eller ej. Så glad över att jag lär känna henne, klok och jädrigt trevlig! (Haha, vart fick jag ordet jädrigt ifrån? Det har jag aldrig skrivit förr) Sen får vi se om vi träffar Ida och Gunilla med ^^

That's all folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback